Тип проекту –
практично орієнтований, колективний, довготривалий
Найбільш виразною ознакою сучасної епохи є стрімке
зростання світової глобалізації – складного багатогранного процесу
становлення єдиного взаємозалежного світу.
В умовах глобалізації однією із
основних компетенцій людини розглядається знання англійської мови.
Україна визначила пріоритет
зовнішньоекономічної політики, підписавши Угоду про асоціацію з ЄС у
вересні 2014 року.
6 листопада 2015 року Президент нашої
держави Петро Порошенко видає Указ №
641/2015 «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні».
Англійська – офіційна мова Європейського Союзу, Організації Об’єднаних Націй, НАТО і Європейської Асоціації Вільної Торгівлі. Окрім того, 60 із 196 країн світу теж мають англійську мову як офіційну.
Англійська – офіційна мова Європейського Союзу, Організації Об’єднаних Націй, НАТО і Європейської Асоціації Вільної Торгівлі. Окрім того, 60 із 196 країн світу теж мають англійську мову як офіційну.
Тому даний Проект – це надання можливостей взаємодії учнів, педагогів, громадськості й науковців у площині іншомовної
освіти.
Мета: Проект
започаткований на виконання Указу Президента України від 16.11.2016 № 641/2015
«Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні» та з метою
популяризації англійської мови, сприяння її вивченню, розповсюдженню серед
учнів, учителів та інших жителів міста Бердянська.
Завдання:
- здійснити інформаційне забезпечення якнайбільшої
кількості освітян щодо Національної програми вивчення та популяризації
іноземних мов в Україні GO Global ;
- сприяти
залученню вчителів англійської мови до міжнародних освітніх проектів, програм
неформальної освіти з метою розвитку їх методичної культури;
- обговорити актуальні питання
іншомовної освіти в науково-методичній площині;
- організувати зустрічі та співпрацю з
волонтерами – носіями мови;
- вивчати та популяризувати передовий
досвід з питань викладання та вивчення англійської мови;
- провести тренінги, майстер-класи з
питань ДПА, ЗНО з англійської мови;
- удосконалювати навчально-методичний
супровід роботи літніх мовних таборів;
- розвивати творчі здібності обдарованих
учнів шляхом залучення їх до участі у інтелектуальних конкурсах, олімпіадах та
інших випробуваннях;
- удосконалювати педагогічну
майстерність молодих учителів англійської мови, стимулювати до професійного
росту;
- представити громадськості різнобічну діяльність педагогів щодо їх сприяння вивченню,
поширенню англійської мови;
- формувати в учнів полікультурну,
комунікативну компетентності;
- проводити масові культурологічні
заходи міського характеру для учнів та педагогів;
- здійснити організаційні заходи щодо
підвищення ефективності та якості вивчення іноземних мов у початковій школі,
дошкільних навчальних закладах;
- формувати навички науково -
дослідницької та пошукової роботи.
Очікувані результати:
-
реалізація на практиці особистісно діяльнісного підходу та технології
успіху;
-
розширення меж співпраці навчальних закладів;
- створення навчально - методичного матеріалу в допомогу вчителю для
роботи в літньому мовному таборі;
-
активізація участі педагогів у міжнародних освітніх проектах,
програмах, фахових конкурсах;
-
підвищення фахової, методичної компетентностей;
-
створення акмеологічного середовища для суб’єктів педагогічного
процесу;
-
проведення фестивалів, конкурсів та інших заходів, спрямованих на
заохочення різних вікових груп населення до вивчення англійської мови,
підвищення рівня володіння нею.